Addvert nuffnang

Monday, January 12, 2009

Moshi-Moshi

Ohaiyo Gozaimasu...
Ayo!! keluar dr Kansai Airport je dah rase mcm terjatuh dlm peti sejuk beku.. 1st money changer.. JPY 180,000 ..Apalagi!! berbalut la cepat!! haha..1st train yang aku naik dr Hankyu, Umeda station ke hotel aku,Juso..1st lorong maksiat (aku hanye diberitahu sebegini) yang aku lalu..1st set lunch aku kat DMC..Nampak mcm geli lauk ikan tu..tapi bile makan..tu dia...licin.. 1st vending machine yang aku gune...
1st biggest shopping complex yang aku masuk.. duh!! rambang mata aku..sume ada...Bilik equipped ngan internet connection..bestnyer..
Ok ok..cukup quick update as of 6.00 pm..dah gelap dah kat sini.. nak kuar g shopping lak..
Itadakimasu!!!

3 comments:

>>@Niep<< said...

1st komen aku untuk ko yang 1st time berada di Jepun...Ayo...suma 1st...esok 2nd and so on agaknya...hahahaha...jangan lupa ole2..kalo dah termasuk kedlm 1st shopping complex yang besar bagai tu...

ZaCk said...

Kahahkahh...sabar ek Nip...
ko study dulu trip ke Bangkok..aku tau balik je nnti sume dah tersedia.. hehe...

Wadi: said...

Bestnya Zack.

Jangan lupa buat brief trip to Kyoto tau. Ko kena pergi the Golden Shrine, Kyoto Tower ngan Geisha Village. Highly recommended. Kalau sempat, pergi ONSEN k.

Enjoy bro!

Cheers
Noris

nuffnang