Addvert nuffnang

Tuesday, January 13, 2009

Moshi-Moshi II

O-genki desu-ka..(halus sket bunyinye dan meleret..hehe) Hajimemasho, Arini aku ke Kyoto utk visit DMC manufacturing plant.. perjalanan dari Osaka ke Kyoto lebih kurang sejam lebih.. kire mcm Kl ke Melaka la.. tp kalo naik bullet train dlm 10 min dah smpai.. Aku terpaksa beli sarung tangan lagi untuk tambah..x ckp sarung tangan tebal yg Noris pinjamkan tuh..sebab kat Kyoto turun snow ala2 gerimis..Balik keje, aku sempat jalan2 kat Ichibashi...Makan sushi...makan tak hengat..mane nak kurus... amik kau!! 5 pinggan aku bedal..(note: 5 pinggan tu bukan nasi k...kang owg ingat aku kebulur melantak lak..hehe..)Sempat gak la shopping kat "HEP 5" mall...mall yang jual branded2 item..tak banyak ade sale..tapi!!! yang penting aku dpt beli jeans GAP dengan harga yg murah...haha!! aku puas hati...

Duh..penatnye..lapar lak tu.. nasib mak aku bekalkan nasi impit ngan serunding daging..aku bersyukur sgt setelah aku berkeras hati utk tak nak bawak... Thanks Mak!!! terharu dpt makan daging mlm ni..hehe..Serunding daging makan ngan roti pun best!! bapak besar roti die!! tapi lembut dan sedap kalah gardenia!! hahah!!Ok..itu saje coretan mlm ni..aku pun mcm dah kene flu ni..mata dah merah..nak tido..

Oyasuminasai...

3 comments:

>>@Niep<< said...

2nd komen aku ntuk ko yang 2nd day kat japan...makan2 jangan banyak sangat..nnti ko gemuk sape susah...adakah aku...nahi...
plz take note....keychain n tshirt adlh wajib..walaupun 500 yen

ZaCk said...

kahakhaha... Insyaallah yek Niep...
jgn terlalu berharap tau..(takot tak dgr..hehe..)

>>@Niep<< said...

Aku tak akan berhenti berharap occay

nuffnang