Addvert nuffnang

Thursday, January 15, 2009

Moshi-Moshi III

Arrghh...Ngantuknye...Nak bangun pagi pun malas...tapi terpakse gak..ngantuk2 pun sempat posing gak..heheh.. dah g keje cpt!! Chotto matte!!Breakfast dulu... Takde keje..nak kuar g toilet ternampak cermin panjang kat opis jepun ni ha.. snapped sket....kahakahah..Aduh...Busy banget dong...Sian..muke dah mcm roti kecut dah...kahakah..ngantuk tuh...tu control macho je tu.. idung berair je...arrgghh... Arini tak amik lunch pun..ngantuk.. Balik kerja arini lambat sgt!! 5.30pm baru nak balik..hari dah gelap sesangat...tak leh nak jalan2 mana.. balik bilik trus.. lapar..benti beli shushi jap..bawak balik makan ngan serunding..ahh..sedap.. Thanks sklai lagi kat Mak aku yg masukkan serunding dlm beg!!Aduh..Bosan..kuar jejalan..pakai lah baju 4 lapis..nak kuar gak..gigih ni.. Nasib berhasil..aku dpt beli jam CASIO dengan harga discount...Dah la mmg jam kat Jepun ni murah..diskaun lagi tu..tapi bayar dlm ribu2 yen la..hehe..Akhirnye..dapat jugak aku smpai kat Hankyi Higashi ni.. shopping street...puas aku sesat mencari sesorang...p/s: Oh arini snow turun sikit kat tmpat aku keje, Ikeda..itu pun Jepun aku bg tau ptg..ngupenyer tghari tadi..aku dlm opis tk tau pape yg berlaku kat luar..tetau dah gelap..

5 comments:

>>@Niep<< said...

komen aku yang ke 4 ntuk ko yang hari ke 4 berada di Japan..
suruh hotel ko tu tukar receptionist..hayo..suruh sambungkan ke bilik ko pun tak betul...matila...
jangan lupa bayar bil HP b4 22/1 okay...hihihi

Anonymous said...

yayang!!! miss u sooo much!!! balit cepat..hehehe..muahhhsss

Mus The Great said...

bestnya g japan......jeleslah!

Wadi: said...

Zack. ko nampak gemuk lah :) banyakkan makanan best kat jepun especially masa winter? :) huhu

ZaCk said...

Ala Mus.. jagan lah!!

hehe..Mmg best makanan kat sini..mmg aku banyak makan kat sini..semua aku try..janji no meat n pork..sebat je..hehe...

nuffnang