Addvert nuffnang

Wednesday, January 14, 2009

Itadakimasu!!!

Sengaja aku letak topic arini "Itadakimasu"..sebab arini aku banyak makan...dapat makan macam2...Pagi ni aku breakfast kat hotel..sedap...siap tambah seketul lagi...Ok..dah gi keje...arini last day keje kat Kyoto..esok kat Ikeda.. tapi aku plan sabtu aku nak abiskan mase jalan2 kat Kyoto..Ok lunch time meal.. korewa oishii desu yo!! ahaks.. sangat sedap..Balik keje pegi jalan2 kat Nipponbashi.. street yang penuh dengan jualan barangan electronic.. mampos murah!! cume its not necessary to me je nak beli..Diner time kt satu2nya restoren turki kt sini.Turkish dish. ayo!! banyaknye ko letak kebab tu..tp xpe janji meriah!!hehe.. korang jgn tak tau..bawah litupan daging kebab tu adalah nasi..hehe.. Pakse makan abis sebab mahal.. JPY 1000.. bayang kan kegemukan yg aku akan hadapi nnti..Ok..dah kenyang...dah jalan balik!!
Osewa ni narimashita!!

2 comments:

Unknown said...

wah zack ,
besnyer ko ke sana kan,
hehehehehehe...

mesti ko dah lupa nak blk ke malaysia nie kan,
huk huk huk

>>@Niep<< said...

Komen aku yang ke 3 utk ko yg hari ke 3 kat Japan...
Memang bahawasanya aku dpt bayangkan kegemukkan yang ko sedang hadapi..bukan bakal k...hahahaha...
"Room one one one hor please"...kahkahkahkah

nuffnang