Addvert nuffnang

Friday, August 10, 2007

Meriah!!!

Phone's ringing... "adik ko kt mane? Eric masuk hospital!!"...

Aku bergegas balik dari rawang jam 6.00 ptg dan terus menuju ke hospital ampang untuk melawatnya sebab esok pagi2 dah nak ke Freser hill.. Sampai di sana lebih kurang pukul 8.00 mlm dengan sempat membeli McD happy meal set je.. Aku melihat keadaan anak buah aku dengan penuh kecerian walaupun dalam berpakaian pesakit dan terlantar di atas katil..
Sedih kerana terpaksa memaksa die memkai alat2 pernafasan

Tapi dengan kehadiran Ucu yang tersayang terus relex dalam pangkuanku mengenakan mask itew sambil main game hp ku.. kelaskan budak2 skang..


Wah!! sakit katernyer.. miss u!!

Aku membawa die ke playground area untuk menghiburkannya.. Rupa2nye baru ku tahu sudah 5 hari die terlantar di hospital.. aku tak di beritahu kerana abg n kakak ku tak mahu aku risau lagi pun aku kat Kuantan mase tu..


Aku berdoa agar Eric aku cepat sembuh dan boleh balik umah esok.. Amin..


No comments:

nuffnang