Addvert nuffnang

Thursday, August 30, 2007

Kota Kinabalu outstation

Dengan kehadiran aku di KK ini maka lengkaplah perjalanan aku menjelajahi seluruh negeri di negara Malaysia ku ini. Sempena dengan kemerdekaan ke-50 cuti-cuti Malaysia... Pergilah melancong (Woi!!! ko keje la..outstaion kan..berangan kan..kan..)
Ketibaan aku di KK disambut dengan cuaca yg mendung dan sedikit gerimis.. Stay kat Promenade Htl best sebab view die..

Front View


Side View


Close up tepi laut

Dikesempatan waktu aku sempat pergi ke pasar filipine(org dtg kk mesti pegi tmpat nih)..mak oii.. tak tahan macam2 di jual.. naik gile gak la tgk..kalo mak aku ikut ni sure beratus ringgit jugak abis untuk shopping ni..

Barang-barangan mutiara base

Pasar segar dan basah- Hanya RM1 selonggok

Hari terakhir aku disini aku plan nak bangun leawat. Tapi baru pukul 6.45 pg dah memekak kat bawah(dah siang ok kat sini..secerah2 alam) ruper2nye ade rehearsal untuk merdeka 31st ni.. sempat gak la aku bangun melihat kebwah.. Wah!! gempar adik2 menari sume ade kat bawah htl aku ni.. harus aku snap kan...

Aku terus bergegas bangun mandi untuk turun menyertai(menonton secara dekat) perbarisan tu..ini sebahagian gambar yg aku ambik

Sebelum bertolak pulang, Ric(senior UM aku dulu) dan Neo bawak aku jejalan. Ktrg pegi UMS(ade gerai konvo), Cuci-cuci mata kat shopping mall then terus hantar aku ke airport..Thanks attend aku selama aku kat KK.Jumpa lagi...

No comments:

nuffnang