Addvert nuffnang

Sunday, July 29, 2007

Perfume Maniac II (con't)

I bet u guys nak tgk perfume yg i beli kan.. here the photos. Please be happy to see it.hehee..kekwat kan..
Inilah set Issey Miyake aku yg di saat-saat terakhir aku mendapatkanyer setelah patah hati melihat kekosongan kaunter IM. huhuhu.. puas!!!













And this one is CK Truth set yang paling banyak mendapat sambutan pelangan yg hadir. Siapa cpt die dpt!! hahahah... pakcik dpt!!








Ni set yg aku terjumpa terpelosok di tempat yg sunyi.. tinggal satu je pada jam 3.30Pm. Tanpa berlengah aku grab je.. Kat luar ni tersangat la mahal harganyer..


Kat bawah ni plak sey Nina Ricci.Tak pernah pakai pun..tapi bau die..tuh dia sedap giler....Tu yang aku grab jugak tuh..

Ni pun set yang paling hangat jugak ni.. CK Euphoria.. Box die mmg cantek.. bau pun best.. Tak banyak di pasaran luar.. Set ni adalah paling mahal sekali berbanding set2 yg aku grab tadi.. tak pe la sesekali..
















So as a satisfaction on my self, i think all these perfume will be use for 5 years onwards.. hehe.. eh forgot another one Issey Miyake summer 2007 that i bought at Penang Gurney Plaza, Penang last 3 weeks.

Emm.... Hidup perfume!! Makan Perfume!! Tido perfume!!

No comments:

nuffnang