Addvert nuffnang

Sunday, November 23, 2008

Almost Tribunal

Disebabkan oleh budak kechil yg comel lote ni.. maka tersebutlah kesah peperangan antara 2 benua..
Abih la harta benda Red-White Box si Rikke.. Nasib TV n set karaok tak di hancurkan..itu pun hampir2..tapi dapat diselamatkan oleh Apek karaok.. Ini boleh disinonimkan dengan jenayah Along.. ala2 tabur cat merah.. tapi yg sempat di lemparkan di dinding rumah (dlm rumah tau...kalo Along simbah kat dinding luar rumah..)adalah Hati ayam masak sambal dan 2 hidangan lauk yg telah disediakan..

Kos kerugian diangarkan sebanyak RM 2000..
Tetapi mungkin ada hikmah nye.. Malam tu aktivity karaok tetap dijalankan seperti biase..dan lebih meriah lagi dengan hidangan yang banyak sekali..sampai nasik tak cukup seperiuk.. hehe..burp..alhamdullilah..Thank Rikke n Ijan..nnti buat lagi mkn2 cengini jemput lagi ek..hehe..

Anyway aku harap Rikke n Ijan dapat tabahkan hati (walaupun mlm tu karaok happy!)..setiap perbuatan yg jahat pasti ada balasannye..

6 comments:

Unknown said...

zack...

kenapa ngn rickie & ijan,
aku x tahu apa2 pun,
hurm,
plz bgtau aku...

mama risau tue,
:(

>>@Niep<< said...

pesal..si budak kecik tu ke yang sebabkan kejadian itew??

mr.rafiqi mohammad said...

ape dh jd nie zek oi...xcrt dgn i pn..lain ajak ler aku nnt bole tau prkmbngn

mr.rafiqi mohammad said...
This comment has been removed by the author.
ZaCk said...

Wanie..nak cite mmg susah kt sini.. nnti ko dtg KL bln depan aku cite pepanjang ek.. atau lg cepat ko leh dial terus ke talian perkhidmatan kami dan bercakap dengan perunding sosialis - En. Noris.. segalanye akan terungkap..

Aniep..nnti la aku citekt ko bil eko dtg KL..atau boleh terus cntact Izal..

Rafiq@Ajak...bende ni tak perlu nak ajak jak..kalo nk kene bentang kapit merah bagai..susah lah.. datang je..terjah..sume org cengitu.. tp kalo malas..n nk tau perkembangan..ko bace je la blog2 bebudak ampang.. k..

izal said...

ko mkn tak ayam yg jatuh kat lantai tu????

nuffnang