Addvert nuffnang

Saturday, September 6, 2008

Satu Ramadhan

Alhamdullilah.. sempat jugak aku menyambut satu ramadhan kat umah kampong aku ni ha..
Tapi kami sekeluarga di kejutkan dengan berita sedih.. Kak Ipar aku bersalin tapi baby tak dapat diselamatkan.. Innalillah..
Ape lagi lepas je sahur terus aku ngan parents aku ngan kak aku yg baru je smpai Melaka balik Ampang nak menghadiri upacara pengkebumian..
Comel sgt baby tu.. Baby girl..namemnye Nurul Fatihah..

Al-Fatihah..

Eric menatap kubur arwah adiknyer..

Pandangan terakhir dari Abang kesayangannye..

Abis je settle sume tu dlm kul 1 tghari aku drive balik ke Melaka balik.. Ayo!! Tersangat la penat..
Lepas buke kul 8.00 aku terus balik Ampang..letihnyer..esok nak g Kelate lak tuh..

1 comment:

izal said...

sian eric...takpe uncle izal ade...

ayoooo....

mcm drebar bas express ko kan...ampang-melaka-ampang

nuffnang