Addvert nuffnang

Friday, September 19, 2008

RedBox Ria

Semate aku amik cuti sebab nak berbuke kat Redbox Sogo bersama teman2 yg bekerja di KL. Kalo aku dr rawang tadi alamatnye.Lammmmbat lgaku nk smpai...hehe.
Makanan mmg penuh dengan kemeriahan..antaranye..Ade banyak lagi hidangan..tapi gambar makanan atas meja sume ade termasuk gambar Rina skali dengan aksi yg XXX..so terpakse la aku batalkan hasrat utk postkan kat sini..tak nak mengaibkan org..hehe... Tapi upon request, bleh la tgk kat hp aku nnti k..

Antara artis2 yg diundang untuk meriahkan suasana adalah seperti Siti Nurhaluza, Mariah Curry, Black Huston dan Inul Daratua.Makan sambil melalak sangat menghiburkan...Datang pun jem...balik pun lagi la jem teruk.. terpaksa aku cilok mencilok.. tapi bile stuck kat dpn KLCC...aku merenung kehidupan aku.. terpandang bangunan pencakar langit tuh.. cantik menarik..aku snap on je.. sentap aci dlm teksi sebelah aku tu nampak flash.hehe..aku senyum sambil berlalu..

1 comment:

izal said...

hehehe rina mesti tak nyanyi kannn.....

goyang inul nampakkkk

nuffnang