Addvert nuffnang

Saturday, September 6, 2008

Merdeka!!

1st time aku sambut malam kemerdekaan kat Melake ni hawau!! Very da meriyah..ahaks..nak nak kuar ngan si Aidil, Nazri and Fendy.
Tapi..takde bunga api.. sentap!! Abis camtu je.
Siang hari lak back door glass kete aku retak seribu..padahal kat parking depaan umah .. tak tau la nape.. cuace panas kot.. ke kene batu?

Mase ni la nak pecah dah la org sume cuti..esok pun cuti.. nak repair kat melaka selase pun dorang cuti.. sudahnye aku bawak balik kete abah aku balik KL..
Thanks to my MOM and DAD and Seremban Svc. Ctr coz settlekan kete aku sementara aku terus fly ke Kelate..keje ma..

Merdeka kah aku?

2 comments:

izal said...

cermin pecah??

teringat kes dlm kete dpn O2 aritu...

hukum karma kah?

ZaCk said...

ahaks.. kan..Ko la ni Zal..
tapi betul la ek..hehhe..

renung2 kan..

nuffnang