Addvert nuffnang

Thursday, September 18, 2008

Ichikoh

Last year kat KLCC convention center..and this time kat Grand Blue Wave, Shah Alam...
Makanan mmg banyak lah.. trlalu banyak jenis..pening aku tak tau nak makan yg mana dulu.. hehe..Tapi aku mulakan dengan kuewtiow goreng die, ngan ayam hainan, Popia basah, sebiji dimsum and apentah 2 ketul lgtuh...Next please...
Sambil makan, mcm biase la harus snap on utk buat kenangan...
Alahai Jannah...comel sgt disisi abg tersayangnyer... kate Jannah "Ni, 1st time abg i tgk i makan banyak..." .. i reserve my comment.. Ni Jin apret yg slalu menganggu org tak kesah lah kat opis ke,kat kedai makanke..sampaikan kat hotel pun camtu skali ko kan Ujang oi..Semeja bersama teman sekerja..Last skali macam2 desert yg aku sental...memang melethop kuih muihnyer...sangat!!!Hari ni (khamis) aku terpaksa menolak satu jemputan yg dibuat di Tropicana Damansara..sebab aku pikir aku nak balik ampang lps ni.. esok aku cuti!! yeahh!!!

No comments:

nuffnang