Addvert nuffnang

Tuesday, October 7, 2008

X-tream Parade at Hat Yai

Atas permintaan ramai pihak...aku postkan gambar yg menyayatkan hati ni utk tontonan korang.. kepada yg lemah semangat..jgn tgk! Ni normal la..kat batu cave pun leh tgk kan.. tp yg penting yg bawah ni..motorsikal scrambler kecik pun die leh cocok kt molot die..

Ni lagi satu gile... kapak tu die tetak2kat badan, kepala, dahi die..berdarah-darah kuar.. ayo!! aku nk muntah tgk..
Yang ni main pedang cocok2 perut..badan bagai.. mampos la darah terpancut2 kuar.. seram...
Video pun aku sempat amik.. tp tak sampai hati nak upload kat sini.. takot ade yg pengsan..
korang boleh bayangkan..aku yg tgk life ni..banyak lagi!! gempar!! seram!! seriau!!

2 comments:

izal said...

ayoooo matiklah diorg ni kannn...

tak sakit ke haaaa??

ko tak join sekali ke z?

boleh menghapuskan dosa & mensucikan diri katanye tauuuu....

sesuci bayi baru lahir kalau ko buat...

ZaCk said...

Ye giler! Nk trmuntah aku tgk. Haha. Perluke aku nk join zal.. Ko hengat aku kapir! Hehe.

nuffnang