Addvert nuffnang

Monday, October 6, 2008

Sawadikap IV

Lagi..betullah org kate penuh sudahnye cop Thailand kat passport aku ni ha..Sampai je pagi tuh..terus shopping.. ce korang tgk pic bawah ni.. Korang rase ape yg si Noris beli dan sedang tawar menawar ngan makcik tuh.. Ayo!! gempar lah!! hahaha... (Ask Noris)..pecha perot la..This time ktrg check in kat Regency Hotel.. Lobi dpn sangat la mantap..tapi bilik hancur... Ngamuk la si Noris kat bawah tuh.. trus dapat bilik lain. hehe..Bergambar bersama pemandu pelancong - Shanon Naranthapnon (penig pala berckap tau..)
Yang best die bawak ktrg g restoren yg paling melethop skali.. sebelum ni tak pernah pun ko bawak aku kt sini kan Shanon oi...Sangatlah best, nyaman, terapung atas sungai..Makanan..emm..jgn cakap lah!! tersangat lah sedap!! Total = 760 Bth (sangat berbaloi)Then, melepak kat Songkla.. emm.. dulu aku pegi sah senja nak gelap.. this time pegi siang hari.. punye la ramai org..macam pesta.. Yang penting pemandangan laut die sangat la chantek..
Malam hari diteruskan dengan aktiviti2 yang sehat lagi bertenaga sampai la ke pagi..(nak info ttg aktiviti mlm? nnti aku cite)
Pagi tu aku g body msg sesorang..memang lega..sengal2 badan pun tiada..ajak Dak Bad tak nak...hehe..
sebelum kedai bukak aku makan kat restoren arab nih.. baru la aku jmpa nasik lemak yg sebenarnye..
Mcm biase..nak gambar selanjutnye... nnti aku show kat lap top aku personally (upon request)

5 comments:

ukanera arenaku said...

kenapa dak bad taknak gi massage, zack? ke... sbb kau tak ajak dia! hehehe...

ZaCk said...

Takde la.. dah berbuih aku ckp.. sebelum pegi kan main lg nak massage..pastu tak nak.. aku ni jenis malas nak ajak berkali2.. mlm tuh die kate tak nak.. then pg tu akukate aku g dulu..nnti dtg la kt area McD tuh.. tapi..nan ado.. hehe.. Xpe lenkali aku nak pakse Dak Bad tu massage gak..

izal said...

tak boleh blahh aku tgk korang posing kat atas batu tu...

very the citer azura zaman 80 an dulu...

ape lagik la si noris tu beli...suka dia beli2 kain gitu wat baju...heheh

ZaCk said...

Haha. Ko jgn tetipu zal. This time die bkn beli baju mahupun kain ye. Black market sgt! Ko tnye die beli ape.huhu.

L. B. said...

datang la bangkok! da sebulan aku di sini..

nuffnang