Addvert nuffnang

Tuesday, October 28, 2008

Be Matured!!

Be professional!! arrgghh.. tu langsung takde.. at least bile umur tu dah meningkat be matured la..
Maybe its because of my self yang terlalu tak ambil hati dan tak kesah dengan gurauan yg agresive but when we are in the meeting with among of colleagues and bosses..be matured la.. Tak payah nak memalukan org depan2 cengitu.. so stupid.. kat mane la ko letak otak ko yang matang tuh..
Tapi aku still tak kesah.. cume jgn mintak maaf lebih2... yang mana dah tau salah tak payah la nak sms-sms bagai..lagi menyakitkan hati aku.. kalo aku dah tak reply tu pepaham je la..
its better ko buat bodoh.. jgn smpai aku reply dan ko pun sakit hati..
" It's better u stop it rather than i hate you forever. when it come to dignity, thats cannot be accepted. Sekalipun aku ^&$&&% ke ape ke u dont have right untuk memalukan aku depan orang ramai especially infront of bosses. I have my own dignity and please be matured la kalo nak buat lawak sekalipun."
Reply from him..
"Pergi mampos dengan tu semua!! aku declare WAR! tak pe..kalo ko rase ade maruah yang tinggi..jgn kawan aku,, boleh blah!! peduli ape aku..lepas ni senang aku nak maki hamun. At least semalam aku dah mintak maaf..Go ahead dengan maruah kau!!"
then i replied.. "thats good!."

Terlajak perahu boleh diundur...terlajak kata?.. lu pikir la sendri!!
Tapi aku tak kesah dgn terlajak kate ke ape ke..tapi biarlah di tempat yg betul..ni tengah2 meeting ko nak buat lawak.. too much!!

From now on..aku mmg dah maafkan die.. tapi cume aku tak nak terlalu baik dan ramah sampai die boleh pijak kepala aku..

Hari ni aku masuk keje aku buat cam biase je... tp die dah macam cacing kepanasan.. nak show kan takde paper yg berlaku.. sian... tak yah la nak berlakon camtu skali.. mcm budak2 la.. awak tu dah tua...dan beranak dua pun.. bagi aku pangkat pakcik2 dah ko tuh.. tapi kekadang tu kesian gak la.. mesi serba salah ko nak tnye aku pasal nak gune software2 nak buat report kan.. hahaha..

Anyway..aku tetap diri aku.. aku takkan mengubah aper2.. ikut suke hati ko la nak kate aku ni aper! ade aku kesah!!

3 comments:

izal said...

hehehe naik hantu sudahnyer!!

takper, ko masih ramai kwn kat luar sana..

pedulik kan budak opis ko tuh!!!

karok yukkk

ZaCk said...

Yessza! Betul zal.. X aku heran die xnk kwn ngan aku.. Yg penting ko jgn gado ngan aku taw. Huhu.

Hafez Zahruddin said...

Ei, gerun la dengan rakan rakan ai ni sekarang. Entry emo emo je. Ai rasa macam Girl Interrupted gitu.

P/S: Aku pon tak nak gadoh gadoh ngan korang... Sentap light light je.. (^_^)

nuffnang