Addvert nuffnang

Wednesday, April 30, 2008

Vendor Audit

Currently im blogging at Mus's hse in Penang.

Sepatutnyer arini aku masuk opis. tapi disebabkan meeting semalam habis lambat dan aku tak larat nak drive balik KL sesorang aku decide untuk gamble cuti dan lepak ngan Mus.

Semalam aku dpt cenderahati dari vendor berupa seutas jam tangan TIMEX. In so surprise..aku ingatkan dalam kotak tu hanya mug or plug.. Thanks anyway... Pagi tadi aku mengarang dan send text sms kepada bos aku untuk meminta simpati keatas ketidakhadiran ku di opis. Jap lagi nak balik KL dah..before tu nak g beli jeruk jap...





thanks Mus bawak aku jejalan lagi..

3 comments:

izal said...

hi mus...nice knowing u...tetiba...

ukanera arenaku said...

baik budak mus ni.
nanti aku dtg penang, bawa aku jalan2 lak, k.

ZaCk said...

tetibe je ko kan... mampos!! hehhe...
Ron, boleh jer..nnti kite g hat yai kite ajak die skali ek.. best..Maybe mid of this month aku ngan die g Phuket kot.. its depends on my schedule.. hehe..

nuffnang