Addvert nuffnang

Monday, April 7, 2008

Melets...

Sabtu yang lepas..
Bestnye kuar ngan korang..lame sungguh tak jmpa kan... very de skang semua kan.. yg penting Anip tetap ngan perangai die...jaga la ko Nip..
To Tina ko dimaafkan kerana nak jmpa ayah ko kat JB. hope this week kite jmpa lepak yer..
Luv.. Fara, Dila n Meilan.. Ahad yang lepas....
pagi tu aku pegi Nilai 3..baru la dapat beli pasu yg aku berkenan... yang bunga tu aku beli mase kat hat yai...tp letak tepi almari jer.... dah ade pasu baru la terserlah keayuaannyer..

Hari ini..(Isnin)

Dari pagi masuk opis.. melayan email bersama-sama teman Ampang bertopikan cekodok udang.. terliur aku tau..sanggap ni lepas balik keje berkejar balik ke Ampang dengan segera semata nak beli cucur udang..walaupun bukan cekodok udang..hehe..jadi la..
Ketika ini..

kat belakang aku ni tonyot-tonyot sedang makan beramai-ramai cekodok udang yer.. Rina, Rikke, Izal, Azril, Hafiz, Shai, Lara nWani ..yang masaknyer Mama.. cane...hehe..

2 comments:

izal said...

cun awek2 3 org tuh....awat hang tak sangkut sorang??? erkkkkk

butik sns anggun said...

yelah,
mlm tue mmg kan semuanya giler,
yg lara mmg rajin menolong mama di dapur,
wakakakakaka:)
apapun keep in touch yea:))

nuffnang