Addvert nuffnang

Monday, June 23, 2008

Sawadikap III

Ayo!! lama sudah rasenye tak blogging... sorry la kengkawan i was buzy lately.. Ni pun tegar ni pegi pekan rawang cari cafeyg ado wireless..simply fussion akhirnye..
So this time nak hapdet lagi trip ke klap khap..(sengau sket..) hehe..
This time aku discover banyak tempat menarik, makanan yg menariks dan banyaks!!
This time aku duduk hotel baru..Hollywood Htl katernyer.. very da tip top.. i like this hotel.Kat sane skang ni nak menghampiri musim Deghian(Durian)..lagi tiga minggu lagi katernyer.. tapi sebagai pembukaan makan lah buah2 nih.. tersangat la sedap.. siap tapau bawak balik tau!
Puas aku cari tapak bazar yang aku pernah pegi dulu..dah buat bangunan lain rupenyer.. nasib jumpa pemandu balak nih.. hehe..Ni lah tempat yang aku baru discover.. perjalanannye hanya 15 minit masuk ke dalam perkampung dari pekan Danok.. ayo!! scarry la jalan kat kebun getah.. but... its fun n puas hati jmpa tempat sebegini yg releks sesangat!!Makanan order kat tempat duduk tapi tmpat masak nun jauh kat tgh tasik tuh.. specialnyer makanan dihantar mengunakan Bot perlahan..hehe.. lajulah giler!! abih ombak kene muke ai..Inilah tourist guide ai... penat tau cr org yang bleh speaking malay... thanks Klachai n Nunman..hehe.. Ade lagi yang menarik.. ni ha.. kite akan dikelilingi banyak Ikan-Ikan... very da besar2 tau..takot lah!!! tapi seronot!!Aku tak tau la nak nyebutnye menu apa ini.. tapi memmang berasap!! podeh nak mampos!!Tak pegi massage memanglah rugi!! hehe.. merengangkan otot-otot badan..hehe..View disiang hari..lengang tau!! beza sangat la dimalam hari..(malam takleh bawak camera..banyak "ayam" nanti die tau kite org baru..hehe..Kay.. balik dulu ya.. kopkunkhap..
Kalo ade sesape yg nak g sane nanti..jomlah!! aku dah ade kaki kat sane..senang bawak g jejalan.sampai hatyai---songkla..

5 comments:

izal said...

nak pegi tauuu bulan 12 nihhhh...

kita jln sampai ke bangkok...

ayoooo....

ukanera arenaku said...

awal bulan 12 adik aku kawin. kita pergi, akhir bulan 12 lah!

L. B. said...

benci!! pergi thailand tak ajak aku!

ZaCk said...

hehe.. sabar ek Leo.. aku pegi outstation kat kedah.. dah alang2 smpai sane masuk la Thai semalaman saje nak release tension..hehe.. nanti kt g hat yai ek. hehe..

Anonymous said...

jgn luperr kat aku zack...aku pun nak gie.....bln 12 tu hari durian runtuh mekzzzz

nuffnang