Addvert nuffnang

Saturday, September 8, 2007

K.T & KTN Outstation II

OMG!! Aku takkan terima lagi kalo kene outstation kat K.Terenganu..Sakit badan aku naik kete almost 7 hours. Huh!! Plan nak bertolak pagi..hampeh!! Kul 1 baru gerak dr rawang. Dah la pagi tu i lost my front plate no. what a mess!!
Sampai htl dah pukul 8 mlm. Gempar!!Tapi aku berpuas hati la dgn hotel Primular Beach Resort ni. Tepi pantai..Alamak!! Hp aku bateri kong. Dah la tak bawak charger..aku mati kutu seharian ketiadaan hp.


Perjalanan ke K.Terengganu sangat mencabar apabila memasuku kawasan Kerteh.. Takut la.. panas!! panas!!!
Bergambar bersama CRE(Customer Relation Executive K.T Branch). Comel!! umur sebaya dengan aku. Nway thank to Murni(Cikgu Murni pangilan mesra) sebab bawak g beli kepok losong and shopping sket. hehe..
Alang2 tuh mintak Murni buatkan no plate baru..hehe.. Thanks again..Next day stay kat MS Garden Htl, Kuantan..

No comments:

nuffnang