Addvert nuffnang

Wednesday, May 30, 2007

Faithful Story..

Lepas balik dr kerja aku terase mcmnak ke gym(dah lame tinggal) nak g swimming pun ade(tp xde kawan). akhirnyer aku kuatkan semangat untuk ke gym gak untuk melepaskan peluh2 jantan aku ni yg dah lame terpelihara..best sgt.. takde org aku bleh main sume alat yg disediakan... mak aihh.. baru naik tredmill aku dah cungap2 mungkin aku ecited giler kot... sampai pening2 nak muntah pun ade.. lawak gile.. pastu aku cool down angkat dumbell sket.. sit up sket..pastu main basikal..dah 1/2 jam aku excercise dan keletihan dan kepenatan..
Kebetulan dpt sms dr iela..awak kat mane?jom kuar minum nak? (ni kire kali kedua la aku kuar minum ngan die)..ok je jom.. sy amik awak kat dpn umah ok..
...bersembang dengan iela...
dpt juga aku meluahkan perasaan stress keje aku.. atleast ade org nak dengar...
tp iela pun ade gak meluahkan kisah2 lame die. yang penting die ckp die terlalu suke kat aku.. sampai dah cite bab2 kawin.. tapi aku try untuk avoid it. bukan aku tak nak.. tp aku masih tak puas nak have fun ngan kengkawan...(sementara mude n tak terikat aper2 kan).
But one thing aku suke kat die sebab die ni matured sket dlm percakapan n pemikiran. some more die ni kire ade ciri2 wanita yg aku nak la.. sopan santun n kire tahap ugama die tinggi jugak la.. atleast boleh membimbing and mengajak aku kearah yang betul.. tapi tu la.. die cpt sgt flert la..aku takut nak bagi harapan yg tinggi..aku dah ckp kt die aku kalo nak kawin pun atleast umur 26-28.die kat die leh tunggu..uyyyoo...oh ok..kite kawan2 dulu then let the time will decide..
Jam dah pukul 11.00pm.. aku pun baru balik dr gym n rase letih bangat..dah la bau peluh lak tu.. tp iela ckp takde la.. mane ade bau.. ok jer.(kalo dah suke tu busuk pun jadi wangi..hehe). ok la iela sy hantar awak balik ok.. esok sy nak keje kene bangun pagi..
..sampai kat depan umah die..dlm kete nih.
Iela rase mcm tak nak turun je.. suke tgk senyuman manis awak.. walawei... cair aku.. aku pun malu tersipu2 hahaha..tapi die gabus honest and tak segannak ckp aper2. tu yg aku suke... ok la iela nnti hari khamis kite kuar minum lagi okey..eh hari jumat iela nak balik kedah.. naik bas kat pudu kul 11 mlm..Ok la tu sy pun akan balik ampang jumaat mlm..leh sy hantarkan iela kat pudu.. tak nyusahkan awak ke? its ok ondaway kan..nnti jumaat sy call awak confirmkan ok..
bye g.nite..
SMS dr iela....
g.nite take care ok.. sy akan rindukan senyuman awak..rindu kat awak...rehat cukup ok..

Thanks to iela yg banyak melayan dan mengembirakan hari hari aku dengn sms yg indah2 (tak tau la baru2 kan..). tp aku mmg suke kat die..cume aku tak nak lebih2 takut nnti aku cepat bosan dan menghancurkan hati iela.. thanks iela..

3 comments:

reenazack said...

Oh meremang mak, bulu romaku...

Izuan Kunang-Kunang said...

hayoooooooooo...motif lessi?? sejak bila citarasa bertukar ni?? ops

ZaCk said...

mcm sial je.gitu la kengkawan kan...very de unmotivated..menci!!

nuffnang