Addvert nuffnang

Thursday, May 3, 2007

Balik Kampung!! yeahh!!

Assalamualaikum....

Arini aku tak sabar nak menulis blog yg pertama setelah dirangsangkan oleh kawan baru aku nih... skang ni kat steven corner tgh lepak mkn smbil surfing katernyer..

Nak dimulakan ceritanye, aku ni terlalu syok giler n gembire sekali setelah sekian lama balik kg baru dpt jmpa kawan2 yg sekepala ngan aku.Kawan2 yg aku maksudkan adalah seperti senarai berikut.
i-Fendi
ii-Aidit
iii-Fahmi
iv-Nazri
Maka bermulalah pelrepetan(melepet) kat bandar melaka itew..sehari suntuk la ktrg lepak kat mahkota parade, mega mall(baru buka) dan serata2nyer.. belah malam pulak lepak makan2(padahal siang tadi punye la bnyak transit lepak makan). tapi sentap dorang nak balik baru pukul 9 lebih mase tuh.. huh..

Takpe, on the next day ktrg kuar lagi.. kali ni Aidit introduce kawan die mase lepak kat mane ntah lupe(padalhal xtau) name die Bad(bukan name sebenar.. aku tau) ruper2nyer dir ni budak ampang gak cume balik kg melaka mcm aku.. so lagi la best ade kawan se geng..kali ni best ktrg lepak dr pagi smpai ke pagi( pagi tu kul 12pm smpai 5.30 am).. mlm tu kejutan budaya aku ngan si Bad kat taman PLUs..friendly nk mmpos org2 melake nih..

So ni dah kat KL dah.. balik je dr kg terus lepak ngan Bad kat Pandan indah..pastu kawan Bad (si Fay=Souja) ajak lepak kat Bora2 Ombak lak..smpai kul 1.30 kene halau sebab nak tutup dah.. pastu round2 la kat tmpat2 yg menarik ala2 cuti2 Malaysia(kire aku la tourist guide nyer..)Suke tak Fay? hehehe... balik kul 4 pg pastu kete si Fay ni kene blok lak kat Bora2 tu.. trpakse la aku nagn si Bad keliling mencari pakguard..nasib baik ade.. tapi kene pau Rm5(huh.. pastu pakgad tu ade hati nak beli kete Myvi dengan 0% donpayment tp nak monthly murah.. yuks!!!#€)

Pastu arini pegi lepak ngan Anip(baru abis paper la katekan..) nakmakan tomyah kak Mah katernyer kat Kg.Baru tu.. pegi2 tutup..sedehh.. makan je ape yg ade kt Kg. Baru tuh..
pastu memandangkan esok si Bad ni keje(aku cuti seminggu) balik la awal.. tp lepas hantar Bad aku lepak kat steven corner ni surfing sebab aku tak ngantuk dan xkeje keesokan harinyer..

Ok cukup la setakut tu dulu.. nnti aku ade mase aku update blog ni lagi.. C ya!! Adios@@@@@@@@@@

1 comment:

nuffnang