Addvert nuffnang

Sunday, April 12, 2009

KL Tower

Dah 25 tahun aku kat KL ni..tp X pernah jejak kaki ke KL Tower.. Hari ni tercapai jugak aku utk pergi berlibur di Menara Kuala Lumpur... Kaget aku.. dah mcm pelancung luar lak...ahaks..Bestnyer suasana kt sini.. aku terkesima la... tu la banyak sgt melancong negara org..negara sendri tak tau pape kan...One of the tourist attraction...Entrance die pun melethop!!Yang penting Makan kat Restoren berputar kat menara ni.. Tiket hanye ade VIP je.. normal ticket takdak.. Ayo!!! Sambil makan sambil tgk pemandangan sekitar KL.. aku mmg terharu la dan sangat berbangga dengan MALAYSIA.. hehehe..

Skodeng sket....Ok..ni aku show kan makanan2 yang menarik kat restoren tuh... Ni western food areaNi lak, local food area...Harus la serbu kat local food kan... ni kan menara KL,Malaysia...bukan Thai or Indon.. hehehe..Pembuka selera...Perkenakan dengan sup tulang rawan..(teringat lagu Azharina-Rawan..hehehe).. tp mmg superb la sup nih.. ayo!!!ni sedap ni tauhu sumbat...
Banyak lagi lah...mungkin aniep akan postkan kat blog die gegambar makanan yg lain.. Tp aku masih dalam menjalankan program pen-de-toksian dan pengurangan pengambilan makanan yg berat...heheh.. Jd aku lebihkan makan desert, buah-buahan...
Ermm...
Lagi plz..
Dah kenyang bagai..smpai satu pusingan die berputar x sedar kan... satu putaran 360 deg. mengambil mase dalam hampir 2 jam..
Aku ingat next time nak bawak mak bapak aku la... Insyaallah..
Thanks again Niep..semuga rejeki ko bertambah lagi... amin...

4 comments:

>>@Niep<< said...

Wah....nak kurangkan berat badan n detox makan buah tu memang betul...tapi jangan terlupa airkrim dibawah buat itu ya..

izal said...

melethop la semuanye!!rege nye pun melethop2...mana nye tidakk kannn

mr.rafiqi mohammad said...

amboi2 pergi menara kl lg..meriah korang berjln kann

zafi said...

adoi la ... sedapnya la food itu!!!
tempting droolingggg nih!!!

nuffnang