Addvert nuffnang

Tuesday, December 16, 2008

Doa Slamat Beday Noris

Sorry la aku tak sempat nak amik gambar..ni hanya picisan2 terakhir jer..Almaklumlah lah... Emcee ngetop.. BZ banget deh kendalikan majlisnya... ahaks.. Thanks aku ucapkan kpd semua tetamu yang hadirkan diri malam tadi..
Nway..Happy Beday Noris!!! Smoga ko tenang/senang di dunia dan di akhirat..(opps... mantap tak beday wish ni..hehhe..)

Motif gambar ko yang banyak kat sini Wanie? hehe.. Aku ikhlas tau..tak plastic tau posting kan gegambar ko bebanyak kat sini.. suke tak?hehe.. jgn maramaramara(salah lo..salah lo..enak aja salah lo.. >> Izal paham x?)Banyaknye ko makan Wanie...hehe..Pada yang kene tengking, kene jegil ngan Emcee mlm tadi harap maafin Inul ya.. hehehe... Suke tak? "Penonton...Senyap!!"

Ok dah..Potong Kek tu Noris... Apis..baca doa cpt!!

5 comments:

izal said...

wahhh cargassss hupdate...

hepi burstday cik noris....

pagi ni teringat kek indulgence tu....tak larat makan katanyer smlm....

motif muka wanie sampai 3-4 kpg....

ZaCk said...

hahaa... ko tak dgr die sound aku smalam... "Jmpa cik wanie tak letak dlm blog pun.." hehehhe.. Ni khas la aku letak bebanyak gegambar die...

Yang penting gambar kemeriahan yg lain aku takdok..sume kat camera lain...

Rina plz update with more photos..

Meen Zuleyka said...

meriah makanan...

mr.rafiqi mohammad said...

amboi2 sambut besday x bg tau org rawang pun...erm sedih laa

Wadi: said...

Dear Zack,

Thanks for your lovely thoughts and effort. Appreciate it very much. Thanks also for your prayers and comforting words plus strength to me. I am touched and blessed to have had such a kind-hearted friend like you. May Allah bless you and others.

Cheers
Noris

nuffnang