Addvert nuffnang

Tuesday, March 11, 2008

15th Days

Assalamualaikum sume... skang ni aku kat Old Town White Coffee Ampang..jam skang pukul 10.00am..tgh melayan perasaan bersorangan..semalam n arini aku cuti lagi...disebabkan tak sihat badan..
semalam dah berurut ngan makcik indon(yg didatangkan khas membonceng abg sebelah umah aku).. bleh tahan la.. tp masih lagi lemah2 badan..aku pun tak tau nape..dah hari ke 15 dah ni.. nak kate kene sampuk takde la plak nampak bende2 halus ke ape..Anyway aku kuatkan semangat untuk kuar gak arini lepak2.
Kawan2 opis sebok tepon tanyekan kabar..Alhamdullillah masih ade yg sayangkan aku(wah ayat tuh..class!!)

aku harap esok pagi aku boleh bangun dengan keadaan yg sihat dan ceria untuk meneruskan kehidupn seharian ini.. insyaallah..sama2lah kite berdoa yer..

6 comments:

izal said...

get well soon sund....ehh ko dah sihat kan? dah keje pun smlm kan?

ukanera arenaku said...

get well soon!!!

Hafez Zahruddin said...

Waaaaaaaahhhhhhhh~!

Anonymous said...

hai zack...hehehe! saja nak menyibuk kat blog ko ni? how r u? masih sakit?

Anonymous said...

aku doa kan moga cepat sembuh ek...

ZaCk said...

thanks beeps for ur concern.. skang ni aku sihat dah tapi masih lagi amik rawatan kampung.. hehe.. biase la.. mengurut n jampi serapah sume..

nuffnang